¤©§§©¤][منتدى دوار العمـــــده ][¤©§§©¤

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


    تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الجمعة مايو 29, 2009 10:00 pm

    444444444444444
    avatar
    amona
    أشبال العمده
    أشبال العمده

    انثى
    عدد الرسائل : 147
    العمر : 23
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 4
    نقاط : 91
    تاريخ التسجيل : 04/01/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف amona في الإثنين يونيو 01, 2009 7:59 pm

    55555555555555555
    حنيمه في حضني المره ده ولاني بخاف من الفار
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الإثنين يونيو 01, 2009 8:28 pm

    111111111111111

    وايه رماكى عليه يا امونه

    هاتيه انا رابيه ليكى

    هههههههههههههههه
    avatar
    amona
    أشبال العمده
    أشبال العمده

    انثى
    عدد الرسائل : 147
    العمر : 23
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 4
    نقاط : 91
    تاريخ التسجيل : 04/01/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف amona في الأربعاء يونيو 03, 2009 4:16 pm

    2222222222222
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الخميس يونيو 04, 2009 5:13 pm

    33333333333333333
    avatar
    amona
    أشبال العمده
    أشبال العمده

    انثى
    عدد الرسائل : 147
    العمر : 23
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 4
    نقاط : 91
    تاريخ التسجيل : 04/01/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف amona في الثلاثاء يونيو 09, 2009 2:25 pm

    444444444444444
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الأربعاء يونيو 10, 2009 3:42 pm

    55555555555555

    واحط الفار فى كل اعضاء الدوار معادا امونه
    avatar
    دلوعه المنتدي
    روش ذهبى
    روش ذهبى

    انثى
    عدد الرسائل : 1082
    العمر : 29
    SMS : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 798
    تاريخ التسجيل : 22/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف دلوعه المنتدي في الإثنين نوفمبر 09, 2009 12:22 am

    1111111111111111111111111


    ********************************************************************



    الاميــــــــــــــــرة الفصيحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الإثنين نوفمبر 09, 2009 4:07 pm

    222222222222222222

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الإثنين نوفمبر 09, 2009 5:16 pm


    ازيكو كلكو يا اهل الدار ويارب اكون ضيفه خفيفه وحشريه عارفين هابقى حشريه ليه

    اقولكم ليه
    علشان هارد على اى موضوع يقع تحت ايدى

    ابقى حشريه ولا لا

    ابقى
    وابتدى اول انحشار ليا واقول
    3333


    وعلى فكره وبتكلم بجد والله انا بخاف جدا من الفيران يعنى خليكو اهل دار كله كرم بس لحد الفيران وكرمكو واصل ومغرقنى لحد صوابع رجلى الشمال وبالاخص الصباع الصغنن

    وتسلم الايادى الى كتبت والعيون الى بتقرا

    وجزاكم الله خيرا
    ً
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الإثنين نوفمبر 09, 2009 6:07 pm

    هههههههههههههههههههههههه

    عيب كده يا راندا ايه الكلام ده احنا برده نحطلك فيان عيب ياشيخه
    نقول 444444444444
    والى بعدى امانه تحطيلها الفران لمحبه الله ورسوله (راندا ) ههههه

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الإثنين نوفمبر 09, 2009 6:39 pm


    الحمد لله لحقت نفسى فى اخر لحظه
    واقول بقى 555555
    ومن حفر حفره لاخيه يحصله ايه للاخ ديه مش هاقول يقع لا عيب
    بس انا بقى هاخد الفار ديه واربيه عندى علشان اتعلم مخافيش من حاجه لان المثل بيقول
    الى يخاف من العفريت يطلعله وبما انى العفاريت كتير فى عصرنا هذا
    فا تبرع واخده اربيه علشان ميعضيش حد منكو

    وتسلم ايدك يا عمده
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الإثنين نوفمبر 09, 2009 7:57 pm

    ههههههههههههههههه
    ماشى بس خالى بالك الفيان بتاعتنا بتعض
    فحزرى منها وانتى نايمه

    زنرجع ونقول 111111111111
    ومبروكين عاليكى

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 8:36 pm


    22222222222222222


    ويالا يا بشر ما شاء الله باين دوار العمده مليان بخيرات الله
    يالا رقمو علشان تاخدو حقكو من الى فى الدوار
    وكله من فضل العمده وخيره

    تسلم لينا يا عمده يا رب


    ويالا كله يدخل علشان ياخد
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 9:24 pm

    3333333333333

    الله يخاليكى يارب يارونا
    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 12:58 am

    444444444444

    مبروك عليكي الفران يا محبه الله ورسوله خلي بالك من الفار ومتعلهووووووووش هههه

    وان كان علي الفران سيبوا الموضوع ده عليه واللي نفسه في فار يقووووووولي وانا اجيبه

    وعلي فكره انا الفيران اللي انا هجبها مش بتخاف من القطط لاء دي القطط هي اللي بتخاف منها حتي اسالوا العمده هههههههه

    44444444444
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 3:37 pm

    555555555555

    وطبعا زى ماعودتكم لازم احط الفيران فى
    لعضو منور معانا
    وطبعا مافيش زى محبه الله والرسول رونى
    بجد جايبلك شويه فسران جامدين
    ههههههههههههههه
    مش بيكلو غير شكولاته هههه


    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 5:35 pm


    شكولاته
    انا نفسى مش بكلها يبقى هاكلها ليهم ازاى بقى
    لا يا عمده انتى كده فاكر انى تحت القبه شيخ وكمان الشوكولاته مكلفه اوى
    لا انا عايزه فران تاكل ميش
    فول
    عدس
    كده يعنى مش فران تاكل شكولاته ايه البزغ ديه كلها يا عمده

    اقول بقى
    1111111111111111
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 6:54 pm

    مش عارفه انتى هما حايجيبو الشكولاته من عاند الجيران

    وانتى كوليها ههههههههههههه

    الشكولاته مش الفيران ههههههههه

    واكليهم هما الى فيه النصيب

    ونقووووووووووووول

    222222222222222222


    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 8:44 pm

    33333333333333333

    لما الفيران تاكل شوكلاته امال الفراخ تاكل ايه ؟

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 9:07 pm


    والنبى قوله باين على العمده انى بيته فى حته هاىلايف خالص
    لدرجه انى الفيران بتاكل شكولاته
    وحتى يا عمده الفيران جابت شكولاته مش بحبها برضو
    واقول


    444444444444444444444
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 9:41 pm

    555555555555555
    واحط الفيران فى حضن داليا

    علشان القطط بتاعتها شكلها جعانه
    ههههههههههههههههههه
    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 9:47 pm

    111111111111111111111

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:42 pm

    2222222222222222222222
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في الخميس نوفمبر 12, 2009 7:08 pm



    333333333333333333


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الخميس نوفمبر 12, 2009 8:57 pm

    44444444444444444444

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الخميس نوفمبر 12, 2009 9:20 pm


    5555555555555555


    ههههههههههههههههههههههههه

    جيه الدور عليا انا لانتقم
    وههاحط بقى الفار ومن غير خوف وانشالا يتردنى من البلد كلها

    فى هوه صحيح الفار بيحتط فين
    المهم
    هاديه للعمده
    علشان يحرم ياكلهم شوكولاته



    وايى خدعه يا عمده
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الخميس نوفمبر 12, 2009 9:36 pm

    ههههههههههههههههههه

    ماشى مش خساره فيه

    حاكلمهم شكولاته انا بئ ههههههه


    ونقول 11111111111111111

    محبه الله والرسول
    مولود جديد بالدوار
    مولود جديد بالدوار

    انثى
    عدد الرسائل : 61
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : طالبه بس نصف مثالية
    المزاج : يعنى ربنا يستر عليكو منى على طول متقلب
    SMS : اهلا بيكم فى دوار العمده
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 76
    تاريخ التسجيل : 09/11/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف محبه الله والرسول في الخميس نوفمبر 12, 2009 9:55 pm


    طيب
    شكراً
    يا عمده
    222222222222222
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الخميس نوفمبر 12, 2009 11:20 pm

    333333333333
    على ايه دا واجب
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في الجمعة نوفمبر 13, 2009 11:21 pm

    44444444


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الجمعة نوفمبر 13, 2009 11:44 pm

    55555555555555

    وحاحط الفار فى حضن ايمى طبعا

    مبروك عليكى الفيران وادعيلى بئ
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في الجمعة نوفمبر 13, 2009 11:54 pm

    هو بعد كده الله اعلم هدعيلك ولا هدعيلك
    هههههههههه
    يلا هديه مقبوله من عمدتنا الكريم اوى وبزايده كمان


    1111111111111111


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في السبت نوفمبر 14, 2009 12:39 am

    هههههههههههههههه
    تقدر ولا ايه
    222222222222222
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في السبت نوفمبر 14, 2009 12:41 am

    هو فى حد يقدر يتكلم مع العمدة
    بس خد بالك انا اميرة يعنى مش سهله برده


    333333333


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في السبت نوفمبر 14, 2009 12:46 am

    اه ومش اى اميره دا اميره الفصاحه يعنى مشكله لوحدك

    هههههههههههههههههههه

    44444444444444444
    وربنا يسترها
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في السبت نوفمبر 14, 2009 12:57 am

    يلا بىء الطيب احسن
    وانا لازم ارد الهديه يامحمد
    والفيران منى ليك واوعى ترفض الهديه
    ولا تديها لحد الهديه لا تهدى

    55555555555


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في السبت نوفمبر 14, 2009 1:01 am

    هههههه
    بئ كده يا ايمى مااااشى
    ياعم مرسى على الهديه وانتظريها فى اقرب فرصه ان شاء الله

    11111111111111111111111
    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في السبت نوفمبر 14, 2009 1:05 am

    222222222

    ايه الهبل ده هي الفران بقيت بتتقدم هدايا دلوقتي وبتتباع في انهي محل هدايا ههههههه

    اللي يعيش ياما يشوووووووف
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في السبت نوفمبر 14, 2009 1:23 am

    مع العمدة تتقدم هدايا ومتغلفه كمان
    وهو كمان اصلا هنجيب الفيران منين يعنى كله لعب فى لعب


    3333333333


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في السبت نوفمبر 14, 2009 1:41 am

    44444444444

    يااااااااااااااه سهله اوي دا انا خبير فيران وكمان فيررررران تجارب هههههههه

    يا تري مين اللي بعدي
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في السبت نوفمبر 14, 2009 1:46 am


    444444444444444444

    بلاش تقولى لاحمد الفيران بتيجى منين
    علشان
    هوه عانده مستودع ومش اى فيران دى متضربه وفيها تناحه غلايبه الشكل هههههه
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في السبت نوفمبر 14, 2009 1:54 am

    بما انه عنده مستودع خلاص بىء
    ياخد الفيران دى يربيها عنده لحين ميسرة
    ومبروك عليك الفيران يااستاذ احمد


    555555555555555555555555


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 6:14 pm

    11111111111111
    ابسط يا بنى ايمى رديت عليك
    اول حد يتديله الفيران
    هههههههههههههههه
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 8:55 pm

    ههههههههههههههههههههه
    ماااااااااااشى ياعمدة

    2222222222


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 10:23 pm

    333333333333

    كده يا ايمي طيب

    انا بقي هاخد الفران واكبرهم لحد ما يجي دورك
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 10:32 pm

    444444444444444444444
    avatar
    emanghally
    الاميره الفصيحه
    الاميره  الفصيحه

    انثى
    عدد الرسائل : 466
    العمر : 30
    الموقع : على جزيرة الاحلام
    العمل/الترفيه : الاميرة الفصيحه
    المزاج : الحمدلله على كل حال
    SMS : لكل اذن كلمه ولعل اذنك ليست لكلماتى فلا تتهمنى بالغموض
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 581
    تاريخ التسجيل : 19/04/2009

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف emanghally في الخميس نوفمبر 19, 2009 12:37 am

    5555555555555555

    انا كده اترحمت من الى كان مستنينى
    والحمدلله مش هاخدهم

    ودول بىء هديهم لاى قطه جعانه واخلص


    ********************************************************************

    الحب لحن : هادئ ، تعزفه أوتار القلوب
    avatar
    كان قلب طيب
    عضو برونزى
    عضو برونزى

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 31
    SMS :


    My SMS
    $post[field5]


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 238
    تاريخ التسجيل : 26/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف كان قلب طيب في الخميس نوفمبر 19, 2009 12:53 am

    هههههههههههه
    ربنا يخليكي للقطط
    ونبدا ونقول 111111111111111
    avatar
    sun_rise
    كبير البلـــــد
    كبير البلـــــد

    عدد الرسائل : 2237
    الموقع : http://dawar-el3omda.tk
    العمل/الترفيه : عمده
    المزاج : اخر حاجه
    SMS : يا بلد نزرع فيكى القمح فى سنين تطلع الكوسه فى ثوانى
    السٌّمعَة : 17
    نقاط : 2954
    تاريخ التسجيل : 21/12/2008

    رد: تحط الفأر فى حضن مين ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف sun_rise في الخميس نوفمبر 19, 2009 1:05 am

    222222222222222222

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء نوفمبر 21, 2018 6:29 pm